Eesti Vabariigi suursaatkonda Haagis on oodatud
SEKRETÄR
Pakume Sulle huvitavat tööd ja palju suhtlemist Eesti välisesinduses ning võimalust kaasa aidata Eesti ja Hollandi vaheliste suhete arendamisele suursaatkonna üldises tegevuses.
Peamised tööülesanded:
Sekretäri peamiseks ülesandeks on koordineerida suursaatkonna asjaajamist ning assisteerida suursaadikut. Täpsemalt: büroohaldus, ametlike kirjade ja dokumentide koostamine ning vormistamine, klientide teenindamine, telefoniteenindus, finantsassistendi ülesanded, konsulaartöö, esindusürituste korraldamine, saatkonna haldusküsimused ja arhiivitöö.
Oled sobiv kandidaat, kui Sul on:
- keskharidus
- väga hea eesti ja inglise keele oskus, soovitavalt hollandi ja vene keele oskus
- eelnev töökogemus sekretäri või assistendina
- täpsus ja korrektsus asjaajamises, kohusetundlikkus, koostöövalmidus, õppimisvõime ning väga hea suhtlemisoskus.
- elementaarsete protokolli- ja etiketinõuete tundmine
- head üldteadmised Eestist ja Hollandist
Töökohale kandideerimiseks saada elulookirjeldus (CV) ja motivatsioonikiri Eesti Vabariigi Suursaatkonda Haagis e-posti aadressil: [email protected]
Kandideerimise tähtaeg on 14.03.2022
Tööle asumise eeldatav aeg: aprill 2022 katseajaga kuni 2 kuud
Töökoha asukoht: Zeestraat 92, 2518 AD Haag, Holland
Tööaeg: täistööaeg
Suursaatkond Haagis ei vahenda elamise ja töötamise registreerimisega seotud tegevusi ega kata elamisega seotud kulusid.
Lisaküsimustele vastab Angela Veronika Breivel Tel: (31) 7 03029050, e-post [email protected]